21. november 2010

Træt....

Uha, for en afslutning på ugen. Jonas-historien endte godt, kom hjem lørdag formiddag med rimelig rask dreng. Der var mistanke om blindtarmsbetændelse, men efter et par dages observation, blev det afvist. Og drengen har det fint. Super. Så mor og far tog til 40-års fødselsdag i forsamlingshuset, hvilket forøvrigt var et brag af en fin fest. Men så var der jo lige det her marked i Odense søndag morgen. Med lettere tømmermænd, og slet ikke udsovet (02-06) drog jeg sydover med bilen fuld.
På dette flot arrangeret alternative julemarked blev der temmelig fuldt af folk op af formiddagen, så jeg glemte trætheden lidt. Men til trods for mylderet, var der kun ganske få der købte ind hos mig. (og for dem er jeg til gengæld taknemlig og håber de bliver glade for sagerne) men jeg fik da uddelt en bunke visit-kort og foldere, så nu er det spændende om det betyder flere kunder i butikken.
Jeg fik taget et par elendige billeder af mine egne varer, dem får I her, men desværre giver det ikke noget særligt godt helhedsindtryk. Jeg er sikker på at men bedre kan fornemme stemningen på de billeder der blev taget af Lis' kam'sjuk og andre der nok snart bliver vist frem rundt omkring i blogland.
 Udvalg af puder
 Julepuder...
 Bukser på stige...
Babushka-pude.... Der var 3 til at starte med, men de blev egentlig hurtigt solgt... skal videreudvikle lidt på den... Nu tror jeg lige jeg holder mig fra min symaskine en enkelt dag....  Huset trænger til at jeg kommer ind i noget hverdag igen...:o) So long...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar