9. november 2010

Cup-cake-mania...

Jeg har haft det længe. Længe inden jeg startede her i Blogland. Nu er det så bare eskaleret... Min samlermani i forbindelse med cupcakes der IKKE kan spises søger nye højder... Jeg kan se, jeg bestemt ikke er ene om denne tilstand. Var selvfølgelig i Netto søndag morgen, da jeg bare MÅTTE eje disse kager. (de 5 forreste) 1 til Rosa, 2 til mor og 2 til gaver..
Lidt muffinforme kom da også med hjem, men nu havde jeg jo også lige brugt næsten en hel pakke barbapappa forme, så må man jo supplere samlingen.
Jeg var selvfølgelig også i Føtex efter jule-kugle muffins. (Ikke at jeg overhovedet kan se julesammenhængen) men kunne desværre ikke finde de hæklede....Øv, for foreløbig har jeg opgivet selv at hækle kagerne... Håber jeg måske vinder en give-away en dag, hvor præmien er hæklede muffins. Jeg ved jo I kan, det halve af jer... jeg kunne selvfølgelig også bare bestille nogen hos nogen...ja. det gør jeg nok...
Men jeg skal helt sikkert prøve at bage nogle af trylledej. Herom en anden gang.

1 kommentar:

  1. De er bare flotte.. Jeg har også cupcake mania, og jeg har også været i netto.. ;)

    SvarSlet