18. november 2010

Pauseskærm....

en ufrivillig pause... Sidder med et underlig fornemmelse indeni... Min yngste søn er kørt på hospitalet med sin far, da han har haft stærke og tiltagende mavesmerter idag. De beholder ham så til observation natten over. Det er der jo ikke noget specielt odiøst i, udover at det er træls ikke at være ved sit barn i en sådan situation. Men der er jo lige 2 andre børn også...
Nej, det mærkelige ligger i, at nu har jeg ligget vandret og knoklet virkelig hårdt på den sidste uge for at blive klar til markedet i Odense i morgen. Jeg er ikke helt færdig, og havde regnet med jeg skulle knokle videre til 2 i nat eller sådan noget. Men søde Lis gav mig lov til at bytte min stand til om søndagen, så pludselig har jeg fået 2 arbejdsdage ekstra. Så jeg kan faktisk tillade mig at slappe af i aften og bare gå og være bekymret mor. Der håber det ikke er noget alvorligt...

1 kommentar:

  1. Åha, man kan nok nå at tænke mange bange tanker i sådan en situation. Håber ikke det er alvorligt! Og så ses vi iøvrigt søndag så, for da gæster jeg markedet, for at se alle de lækre sager I alle sammen sælger :)

    SvarSlet