29. november 2010

Adventskranse og julekalendere

Ja, den der før omtalte adventskrans til min kære mormor kom til at se sådan her ud.
Det er smart med et stativ med holdere, for så behøver jeg ikke være helt så angst for om hun får den slukket. Det kommer retur hvert år og kransen er en del af julegaven, da sådanne damer i 80'erne sjældent mangler noget. Der kom selvfølgelig også lys i.
Men altså, så var der jo også de der småkager vi skulle bage. Det blev bl.a. til en lille julekalender til samme mormor og en spandfuld til ungerne og en æskefuld til "at byde af".

De blev ret fine, de der snefnug. Havde bestilt formene i England og har glædet mig til at udstikke snefnug. Vil prøve at lave nogle i trylledej også.
Min egen adventskrans.... ja. Min kære mand er ret panisk med lys indenfor, og til dels har han jo ret. Under opsyn, ikke sandt ?? Men jeg ville gerne have en der hang, det kunne der ikke blive tale om, så jeg troede jeg var smart og lavede en udendørs adventsdeko, med kirkelys i. Den var rigtig fin INDEN !!!! For et par dage siden, så den sådan her ud og nu kan jeg ikke finde den. ØV.

Så havde jeg da heldigvis denne lille sag jeg hurtigt kunne smække et par julelys i.
Det er ved at blive et langt indlæg. Tror der kommer nyt om pakkekalendrene i morgen. Jeg skal jo lave 5 !!! (6 med den med kagerne, men den er jo klaret :o)

1 kommentar:

  1. NEJ NEJ NEJ Stine. DET må du ikke opfatte sådan, den er skam skrevet af misundelse til alle jer som stadig kan begejstrer børnene med legetøj, ville ELSKE at ku gi lego istedet for at tonse byen rundt, for at prøve at behage teenager, der skifter smag hurtigere end vi andre skifter undertøj!

    Det har skam været en både meget dyr og besværlig proces! ;-)

    Håber dette gir mening for dig!

    Bedste hilsner
    Lea

    SvarSlet