16. november 2010

DIY - Flagranke igen igen....

Ja, jeg ved da godt at folk måske er lidt ved at være trætte af flagranker, men jeg må alligevel dele lidt her. En blogger (jeg husker desværre ikke hvem) viste et eksempel på en nem flagranke af servietter der simpelthen bare var "lagt" hen over en snor. Det måtte jeg prøve, men med en saks i hånden blev resultatet sådan her. Ret godt, og ret nemt, syntes vi her til fødselsdagen. Festligt så det ud, i hvert fald.

 En serviet giver 2 vimpler, hvis man klipper det rigtige sted ;o), så efter 9 servietter så det sådan her ud.
Behøves der egentlig flere anvisninger ?
  1. Klip servietten
  2. omkring snoren (jeg brugte alm. gavebånd)
  3. Et dup med limstiften,
  4. VUPTI !!
Har altid drømt om at bruge alle de flotte servietter man kan få, til noget andet end at tørre fingre i, og dekupage, har jeg aldrig rigtig blevet bidt af.... Men dette var jo herligt. Nu er den flyttet op på Rosas værelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar