1. september 2010

Mmmm... blueberry-banana

Kender I det ? Man har besluttet at de her cupcakes til den helt særlige anledning skal dekoreres fantastisk efter alle kunstens regler, men i kampens hede og stress ender det med en alm. flormelis glasur med færdig sprinkles. Men ikke idag ! Jeg VILLE prøve at lave en flødeoste icing. Så jeg fulgte jo bare opskriften og stoppede lidt frugtfarve i og HOLD DA OP ! Det var jo nemt ! Og smaddernemt at arbejde med. Den fedeste konsistent (dobbelt betydning) og den lækreste smag. Så ovenpå blåbær-banan-muffins der godt nok skulle have været større i forhold til mængden af glasur. Ren dessert...

2 kommentarer:

  1. Endeligt fandt jeg dig, og jeg vil lige sige tak for godt selskab på Himmelbjerget. :-)

    Jeg har et fint billede af din datter, så hvis du skriver din mailadresse til mig (evt. ved at lægge en kommentar på min blog eller skrive under "contact"), så mailer jeg det til dig. :-)

    SvarSlet