26. september 2010

Bukser til en kort bønnestage

aka Jonas 6 år, som ikke kan holde bukser oppe, uden at de stumper. Han valgte selv farven på det grønne babyfløjl og mor tog mål og lynede et par fine bukser gennem maskinen på onsdagens sykursus. Ikke at jeg egentlig ligefrem behøver et kursus for at sy bukser, men fordi jeg er startet på det her syhold der gerne skulle lære mig nogle flere regulære teknikker og fif, og fordi onsdag aften så er det eneste tidspunkt jeg pt har til at sy i. Det her 6-ugers selvvalgte, fede, grafiske kursus tager pludselig alle mine dagtimer. Og resten ? Ja, dem tager ungerne. Der har heller ikke ligefrem regnet med indlæg her på det sidste...Men tilbage til de fine bukser med lommer, robot og et enkelt monster, som knægten var svært tilfreds med og samtidig kunne holde oppe.
I øvrigt:
Har her i weekenden holdt fødselsdag 2 ud af 4 gange for Rasmus, næsten 8 år
Mangler et spændende prinsessekjole mønster
Er rasende på min computers langsommelighed og det nyloadede Explorer 8
Har 2 drenge med en grad af feber og ingen viden om hvad de måtte fejle....
Har nu fået min fødselsdagsgave (fra maj) monteret færdig i huset: Centralstøvsuger !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar