17. september 2010

Flere bukser og ærteposer

Ja, så fik jeg lige syet et par bukser mere til Rosa-pigen. Håber hun vil have dem på denne gang. Der er jo ikke så mange dikkedarer i dette nemme mønster uden sidesømme, Det går ret hurtigt. Har planer om et par i grøn babyfløjl til Jonas. Der pynter jeg dog nok med kontrast-stikninger, lommer og robotter.
Og så var der nogen der sagde gymnastik-start og ærteposer. Så sagde jeg lige stofrester, overlocker, netto og VUPTI !!!
Men nu har jeg travlt. Efter en uge med sygt barn hjemme 3 dage og kursusstart 6 uger frem på mandag, tror jeg nok der lige er et par projekter eller 4 der venter på mig. Deriblandt at aflevere biblioteksbøger, købe gave, handle mad til weekend, og hente drenge igen 12.30. Har mor travlt ? En smule, så kan vi lige komme væk fra computeren. Den er der også om aftenen. :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar