15. september 2010

En pude til mig selv !

Jeg har lavet masser af puder. På bestillinger mest, som gaver og en smule til ungerne. Men dem til mig selv får jeg bare ikke rigtigt gjort så meget ved. Men nu har jeg haft dette skønne Kaffe Fasset stof liggende meget længe, netop til en pude til mig selv og min sofa. Så nu skulle det ske. Jeg er ret tilfreds med resultatet, og hvor jeg har haft lutter lyse-grøn/turkis puder før, synes jeg efteråret kalder på at kombinere med noget varm lilla. Og jeg elsker jo lilla, så mærkeligt er det at det ikke har sneget sig ind i min boliginretning endnu. Ikke så meget i hvert fald. Bagsiden er lavet af et viskestykke fra Brugsen (for en gangs skyld ikke Netto) Passer fint i størrelsen, og så er siderne lagt op på forhånd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar