5. september 2010

sneak peek....

Jeg er endelig blevet færdig med mit flotte tæppe. Har ikke fotografieret det endnu, det gør vi i morgen så I må lige nøjes med et lille peek. Kantebåndet skulle syes rundt i hånden, og det var jo en langsommelig affære. Fik det gjort færdig i bilen på vej til Fyn i formiddags. Har aldrig lavet håndarbejde i bilen før, men nogen inspirerede mig dertil. Måske fordi mine øgleunger altid har krævet al min opmærksomhed. "ikke slås, ikke kaste op, ikke spilde vand, finde sut, svare på 1000 ting osv..."
Har så også fundet ud af hvorfor patchwork tæpper er vintersysler. Det er godt nok varmt at sidde under sådan et tæppe og sy i hånden..... Og så skal jeg have fundet mit fingerbøl frem...

1 kommentar:

  1. SPændende... Det ser ud til at det bliver rigtigt flot.. ville ønske jeg havde lidt mere tålmodighed med de lidt større projekter... :)

    SvarSlet