23. november 2011

Stof i lange baner.

Ok, det tangerer et alvorligt misbrug. Tror I jeg skal i behandling ? Nej.... vel... Så tit er det jo ikke... Der er bare gået længe siden sidst og nu har jeg fået det hele på en gang. Både den sending min bror havde med hjem, og den lidt mindre sending jeg bestilte I TORSDAGS ! HallÅÅÅÅ Post Danmark, stik den ! Fra USA til Dk, bestilt torsdag, modtaget mandag !  Impressive, I'd say ! (-og den røg ikke i tolden... :o)
Rosa er allerede helt vild med både lyserød elefantstof og lyserød fuglestof og hun har planlagt hun skulle have en dyne af det stof... Og ja måske skulle man sy et dynebetræk til damen i de fine lyserøde stoffer. Så kan man jo lige spørge ud i blogland om der er noget særligt man skal tænke på (rent teknisk) når man syr sengetøj, det skal jo kunne holde til hård vask og tørretumbl.
Og se lige det lækre turkise cupcake-stof, og togbanestoffet og de lækre gule prikker og de pink prikker til en frisk nissehue, og og og og....Er der mon TID på tilbud nogle steder ?



6 kommentarer:

  1. Skønne skønne stoffer du har på lager - jeg tror, at mit barnebarn på 5, vil blive helt salig i øjnene, hvis jeg havde sådan et lager:-)

    SvarSlet
  2. Så mye fint.
    Likte spesielt godt elefantene og cupcakes,
    og hjertene, og blomstene og.....alle:)
    Heldige du, men man skal ha tid også.
    Ikke alltid like lett å finne.

    SvarSlet
  3. Wow wn lækker bunke!! DU har uden tvivl et misbrug! Jeg kunne jo copi/paste på den kommentar, som du havde skrevet på mit indlæg, hehe :-)
    KH Viola

    SvarSlet
  4. Nøj hvor skønt, er vildt misundelig! Og ja, de er super hurtige fra USA. Bestilte et par støvler mandag kl. 22 og havde dem torsdag formiddag (og de blev heller ikke nuppet i tolden). Helt vildt!!

    SvarSlet
  5. Jamen det er da ren terapi med alle de stoffer, behandling sker ved brug...........

    SvarSlet
  6. Hvor er det en lækker bunke stof. Jeg glæder mig til at se hvad du får laver af alle disse lækkerier.

    Kh Mette

    SvarSlet