21. november 2011

Julemarkeder

Igår drog Rosa og jeg på julemarkedtur. Vi startede i Horsens hos Lis' popups marked på torvet. Det var rigtig hyggeligt, som mange allerede har skrevet, Rosa lavede en ballontrold og jeg sludrede med bloggere og sugede god inspiration og visitkort til mig. Pludselig gad den unge dame ikke mere, og var stukket ud af butikken uden at jeg havde nået at købe noget. Jeg prøver at komme forbi igen d. 2-4.
Vi skulle også et smut omkring det lokale julemarked i Dørup hos butik Sofi, hvor der var gratis pandekager i gården og et væld af julesager i den hyggelige staldbutik. der røg et par ornamenter i kurven, mest fordi Rosa var travlt optaget med at lege ude på gårdspladsen med andre børn, lidt fordi de tog dankort, men mest fordi jeg selvfølgelig ikke kunne undvære disse nye julesager. Og så skal vi ikke engang holde jul hjemme, og dermed nok ikke have det største træ.

1 kommentar:

  1. Det var simpelthen så skønt at få hilst på dig og din bedårende datter med de kønne øjne:-). Håber vi snart får lejlighed til at ses igen:)
    Kh. Louise

    SvarSlet