17. november 2011

Jeg kom bare til det....

...sådan er det jo når man er på stoffer. Og man trækker gerne andre med ned.... Ja, for man vil da ikke være alene om at synde...
Så her har I linket. http://www.hawthornethreads.com/
Jeg kom bare til at købe for 58$. Det er jo ingen penge og i betragtning af danske priser på det samme, såhhh.... undskyld, Malika & Rosa, men jeg kan bare ikke stå for det her udvalg.
Jeg "plejer" at få det sendt til min bror i San Fran, som så tager det med hjem til mig, men i betragtning af at han faktisk er i DK lige nu og ikke kommer hjem lige i nærmeste fremtid, måtte jeg få det sendt direkte. Og 13 $ i fragt er da vist HELT ok.
Denne her var desværre udsolgt, men jeg tror måske den allerede ligger i Odder i den pakke jeg sidst bestilte og som jeg får på lørdag ! Det er næsten bedre end jul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar