5. juni 2011

Og så kom jeg også på AMIO

Hey så er jeg her igen efter en dejlig Kr. Himm. ferie. Sikke et vejr vi har haft, men det kan der jo skrives lange bøger (indlæg) om.
Jeg har langt om længe fået oprettet en Amio-butik hvor jeg indtil videre har fået smidt 12 varer i. Der skal nok komme flere. Senest har jeg syet denne hus-pude, som netop er salg til salg i butikken. Den kunne sagtens være røget direkte på tøseværelset, men der kan den jo altid komme hvis der ikke er nogen interesse. Der er blød lyselilla babyfløjl på bagsiden.

5 kommentarer:

  1. Sikke en smuk pude og stort tillykke med din amio-butik:)

    SvarSlet
  2. Tillykke med biksen.. Enorm flot pude.. den er jeg da helt vild med:0)

    SvarSlet
  3. Tillykke med butikken. Det var da en helt vildt fin pude!

    SvarSlet
  4. Uhhhh, denne skønne pude så jeg godt i dag, da jeg var inde på Amio, den er simpelthen bare FANTASTISK så smuk og bedårende... og sikken et arbejde.

    SvarSlet
  5. Skøn pude og tillykke med butikken :)


    Hilsen

    Kent
    http://cafeikøbenhavn.dk/

    SvarSlet