21. juni 2011

Nederdel med kager, lommer, swing, hjerter.....

Denne nederdel blev bestilt og syet ret hurtigt. Håber den lille pige der snart starter i børnehave bliver glad for den. Rosa ville i hvert fald gerne have haft den. "Øv, mor. Er den ikk til mig ??"
Ved godt I har set stoffet her 1000 gange i alle farveskalaer hos Stof2000, men når man er 3 år, er man ligeglad med at syfolket er ved at være mæt af lige det design. (Personligt er jeg stadig VILD med den turkise udgave)

Kan man kalde en nederdel for pants ??? Ja, selvfølgelig, når man kalde en trøje for pap-far så er der vist ingen grænser for brand-naming. (er der noget der hedder det ? altså brandnaming ?)

4 kommentarer:

  1. Sej nederdel til en børnehavepige! Ka godt forstå misundelsen. Mvh Louise

    SvarSlet
  2. Den er da super flot og var jeg en lille pige, ville jeg også være pæn ligeglad med, om andre var mætte af stoffet eller ej. Der er da vist ingen vej udenom - Du må sy en til Rosa også;o)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  3. Kender fornemmelsen - men ellers flot nederdel og jeg er sikker på, at ejeren bliver glad for den - Kom tilfældig forbi din blog på min rundtur i blogland - fin blog med mange skønne ting. Du er velkomme til at kikke forbi - god aften.
    Millelouise

    SvarSlet
  4. Er også selv helt vild med det stof - rigtig sød detalje med lommerne.

    SvarSlet