23. juni 2011

Bryllupstøj

Kender I det, man har lyst til at sy eller købe en eller anden ekstrem festlig sag, men der er ikke rigtig nogen forestående lejlighed der indbyder til det ?? Sådan har jeg tit haft det. Men nu skal vi til bryllup hos gode venner og det bliver nok lidt af et brag. Samme dag invitationen tikkede ind, som i øvrigt er meget personlig og fulgt op af en flot hjemmeside med alle oplysninger man kan få brug for)), faldt jeg over dette billede som straks inspirede mig til mit bryllups-festantræk.
Bogen er jeg ligeglad med, selvom den nok kunne være nyttig, men billedet er ren inspiration. Bare vent. I får den nok at se. Fed rosa knitre taft-agtigt og sort tyl. Jeg bliver smart. Håber jeg...

3 kommentarer:

  1. Nøjh! Jeg bliver da også helt inspireret - bare jeg skulle til bryllup...!
    Jeg skal 'kun' restyle en trøje, den er hverken rosa eller tyl egnet - øv.

    SvarSlet
  2. en super flot ---> Fed rosa knitre taft-agtigt og sort tyl ....ENIG :)

    SvarSlet