20. juni 2011

Mig og min maskine

Ja, det er den famøse cover-stitcher. Vi skal da vist liiige lære hinanden at kende først. Det var i hvert fald ikke smart at lægge ud med at lægge ærmer op, da det jo godt kan være lidt noget gnidder at sidde med. Det får I simpelthen ikke at se.
Men derimod den nederste kant, ja, det er derfor lige præcis at jeg har købt den der dæk-sømmer. (Den der slår søm i dæk ?? nej, det er ikke et "far-værktøj", det er et "mor-værktøj") Eller søm-dækker ??
Jeg skulle afprøve et t-shirt-mønster fra dette her Sy-magasin jeg nu er blevet hooked på, men havde ikke stof nok. Tænkte det ikke gjorde noget at korte den lidt af..... Hrmmmmfmm..... Tror måske ærmerne blev lidt for lange, eller måske skulle jeg alligevel have taget str. 6 år.
MEN det er bare en nattrøje, som Jonas havde bestilt. Når han nu har natbukser i dette matematiske stof, mente han jeg godt lige kunne sy en nattrøje til. Ok, så. Dette var en prøve.

1 kommentar:

  1. Jepper, man skal lige blive gode venner med sådan en. Men SÅ bliver det også et langvarigt venskab. :-)

    SvarSlet