18. marts 2011

Appli-babpli appli-cupli appli-klaplig !!

Jeg har ikke applikeret siden jeg som teenager forelskede mig i et applikeret billede fra min mors Alt om Håndarbejde. Der var et cocktailglas på og andet kan jeg ikke huske, men jeg var vild med cocktailglas. Men applikere kunne jeg ikke få den gamle møgmaskine til, for der var vist ikke det der ikke var galt med den. Det blev aldrig godt. Men nu. Nu kan jeg. Sad og legede, først noget enkelt, så lidt mere avanceret og endelig blev det syet på og ser faktisk helt hæderligt ud. Hurra. Babushkastoffet, som jeg jo elsker og har i 3 farveskalaer, er blevet til et par grydelapper, som min svigermor får om et par timer. Har et par i støbeskeen til mig selv også. Fint at få trænet det der med skråbånd lidt. Rigtig flot på forsiden..... (det sædvanlige bagpå)
Og så de har cup-cakes. Har ikke besluttet hvad det skal blive til endnu. Men der lavede jeg lige en af de dumme. Applikerede den lyse fine kage på den mørkeblå UVASKEDE bund. MON ikke det kunne finde på at smitte af i vask. Øv. Men det var som sagt en prøve.

1 kommentar:

  1. Hvor er du god! det er virkelig flot.

    God weekend!

    Kh. Irene

    SvarSlet