7. august 2010

Shopping i Brugsen og Netto

Jeg kan godt li' at købe ind. Elsker at futte rundt i Bilka, Føtex, Kvickly, og specielt i non-food. Men nogle gange må man jo lige sige stop og undlade at tage den lange tur og kun køre i Brugsen og Netto. Men alle ved jo også at Netto kan være et dyrt bekendtskab, især om mandagen. Men nu var det jo fredag, så jeg tænkte, der er ingen fare. Spotvarene er udsolgt for længst ! Ja, næsten, så...Men se dog lige hvad jeg fandt ! Det gule krus jeg manglede i min samling. Perfekt. Og så for kun en 10'er ! De her bukser til Rosa kunne jeg ikke stå for. Ved da godt jeg snildt ku' sy dem, men check lige stoffet ? Det er da fedt !
Og sidst men ikke mindst. Sara, Sofus og Leander. Jeg havde selv bogen som barn og elskede/elsker bare de her naivistiske tegninger. Man får jo virkelig lyst til at nusse de små killinger... Dejlig shoppingdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar