3. august 2010

Den grimme måne...

Kender I denne her måne ? Vi er ret glade for den her i familien. Min veninde har 2 af dem, og er også rigtig glad for dem. Men vi er enige om at de er GRIMME !!! Lige siden jeg købte vores egen, har jeg haft planer om et nyt betræk, men jeg har bare ikke fået gjort noget ved sagen. Nu har jeg så lovet Trine at sy betræk til hendes måner, så NU skal der ske noget.
Den ene skal have rødt "skind" betræk. Min egen kan jeg ikke rigtig finde ud af hvordan den skal betrækkes endnu. En god gang patchwork ville være sejt, men det skal jo kunne holde til noget. Det er jo en tumle-måne. Måske noget voksdugtagtigt.....

1 kommentar:

  1. Hej Sine
    Jeg har fået din besked. Det lyder hyggeligt at du skal med på hæklekursus. Jeg har endnu ikke mailet med Rikke ang. datoer. Du kan maile til mig på malenejahn (@) gmail (.) com
    Egentlig passer hverdagsaftner mig bedst, da weekenderne er fyldt godt op i september. Men lad os nu se om ikke vi kan finde et par datoer, som gør os alle glade.
    Vi mailes lige ved.
    Kh. Malene

    SvarSlet