4. august 2010

En lille lækker overspringshandling....

Netop som jeg havde klippet 2 røde læder-måner op, kommer jeg i tanke om at jeg ikke kan sy et sting før jeg får fat i et par meter velcro. Det var sørme ærgerligt, nu var det lige så sjovt....Så var det jo herligt at en pudebestilling lå og ventede og den blev færdig ! Hende her læser nok heller ikke blogs, i hvert fald ikke endnu, så jeg tager chancen og viser frem.
Modtageren her er storesøster til hende den lille der modtog den foregående i samme farveskala. Storesøster var så vild med puden til dåben at hun var helt vild efter at få en selv. Og nogen giver.
Og er det ikke herligt med en tøsefarveskala der både duer til en på 18 år og en på 18 uger. Jeg elsker selv farverne og glæder mig til at lave en lign til Rosa når hun engang får en større seng, hvor alle de puder jeg har planer om til hende kan være.
Nå, men månen venter i morgen :o) Fandt nemlig senere 1 m. velcro til den ene i gemmerne...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar