23. august 2010

at shoppe....

Juhu, nu skal jeg i IKEA, stof og stil, dyrehandel, bilka og noget med cykeludstyr. Manden har fødselsdag.
og solen skinner endnu.
Update: Oh hvilken glæde.... At komme ud fra IKEA belæsset med lutter kup. Toiletbørster til en flad 5'er f.eks., monteringspuder, grej til Rosas legekøkken, krukkeespalier til 7 kr, osv... Fik købt alt på listen. Næste stop Stof og Stil. Skulle bare lige have det nye katalog med hjem. Og ja, der røg en smule ekstra i kurven. Det er ligesom hos søstrene. Jeg må gerne shoppe for en lille hund hver gang. Det hører med til besøget. Jeg er imponeret og inspireret af mode og jule kataloget, men boligsiden skuffer. Men ok, den plejer at være god til forårssæsonen. Næste stop, Maxi Zoo, Bilka og flere cykelbutikker der ikke havde den gave til manden jeg havde planlagt. Surt. Og det er i morgen.... Han må nøjes med gaver fra ungerne om morgenen. Så må jeg lige ud og køre igen..... Øv....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar