30. maj 2010

Tullen fik sin jakke....

... og lærte et nyt ord. PERFEKT ! Passer perfekt (som nu en 2-årig kan sige -kt- lyde)
Her i foråret ledte jeg efter en forårsjakke til Rosa uden synderligt held. Jamen så kan jeg da også bare sy en selv, tænker moren, som ellers ikke har syet så forfærdelig meget børnetøj på det sidste, og SLET ikke med både hætte, for og lynlås. Men selvtilliden fejlede ingenting. Jeg retter da bare lidt på dette mønster og så improviserer vi. Jeg er jo god til at sy. Afsted til S&S i Tilst, mønster, stof og lynlås. Men hov. Babysam på vejen har da vist også jakker. Og en ganske fin en endda. Jamen man kan jo altid bruge en ekstra jakke. Det var så heldigt nok... Jeg vælger at sige at læreprocessen i dette forløb var det vigtige, da jeg ikke er spor tilfreds med resultatet.
Puder, tæpper, tasker er en ting ja. Men jeg tror jeg trænger til lidt mere øvelse udi tøj-syning. Der var ellers mange fine detaljer jeg principielt godt kunne styre, men lidt mere træning ville ikke skade.
Stepper lidt tilbage og prøver med et mønster jeg ikke skal rette til på, og en lidt mindre sværhedsgrad. Bukser måske....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar