8. maj 2010

Cupcakes, isvafler og blå-grønne fisk

Jeg kom på en større shoppetur med hele familien her en fredag aften. Faktisk hyggelig, vejret til trods, og ungerne klarede strabadserne rimelig pænt i forhold til trætheds niveauet og det fact at de blev snydt for disneysjov. En tur i BR, hvor der ovenikøbet faldt lidt af til alle 3 og lov til at få både hoppebolde og mumi-dvd'er i Tigerbutikken, hjalp en del.  Og apropos Tiger-butik. Det er ikke kun Rakel der finder skatte her. Se blot, fellow kage-samlere. Disse magneter betænkte jeg mig ikke et kvart sekund på at købe, og isvaflerne skulle da også med hjem. Helt præcis hvor jeg vil placere disse nufundne skatte er ikke bestemt endnu, men det skal ikke være noget problem.

Og så lige fiskene. Til salt eller knappenåle, det er lige meget, men de passer perfekt ind i min samling af turkise effekter.
Og faren  var superglad for sin Häglöf jakke til ½ pris og moren lykkelig for sine Tiger-skatte. Hver sin passion.

2 kommentarer: