25. maj 2010

Lokkemad fra Netto

Hele denne dejlige pinse har jeg, naturligvis ud over at nyde vejret, mine børn, min familie til diverse fødselsdagsarrangementer, glædet mig til at lyne over i den nærmeste Netto tidligt tirsdag morgen. Bare for at erhverve mig alle de lækre blomstrede, prikkede, stribede sager og de de lækre skåle, bøtter og kopper til spotpris. Nu ligner mit køkkenbord så side 11-12 i ugens Netto avis.

Jeg kan bare ikke få nok af de der sager. Og så købte jeg selvfølgelig også lige en bunke dagligvarer, så lokkemaden virkede.
Viskestykkerne bliver nok brugt til nogle puder, tæpper eller lign, og endelig kan jeg smide nogle flere plastikkrus af diverse mærkelige, cheap-crap, disney design osv. ud i sandkassen. Om meget snart har jeg nemlig planer om kun at have de gode rice og rice-look-alike beakers (krus) på min hylde i diverse skønne farver. Og Hjem-is-bøtterne må også lade livet nu jeg har disse fantastiske skåle med låg. (Mon de kan tåle nedfrysning ? Må nok hellere beholde et par stykker af de der is-bøtter alligevel)

2 kommentarer:

  1. Jeg havde nu også planer om en tur i Netto - de der små æsker lokker helt vildt til madpakker og muffinsforme kan man jo ikke få for mange af - selvom jeg lige har være nødt til at flytte dem til en større æske...

    SvarSlet
  2. Ah, dere dansker er heldige!
    Jeg var i Danmark i forrige uke, og i mangel på andre åpne butikker, gikk jeg shoppingamok i Kvickly (2 kjoler, noen flasker vin, et vattert teppe, en bag, kakepynt og en masse godteri)..

    Kos deg med de fine sakene (og tenk på oss stakkars nordmenn som har så kjedelige butikker.. ;)

    SvarSlet