19. maj 2010

Hip hurra

...for mig. Jeg har fødselsdag. Ville jo egentlig helst trykke på pauseknappen og så stoppe med at have fødselsdage. Men idag var så heller ikke den bedste i rækken af fødselsdagen. Det var samtidig min sidste effektive arbejdsdag og jeg har gået hele dagen og samlet mod til i morgen, hvor jeg skal ind og sige farvel til mine kollegaer. Ja, det er ikke frivilligt, kan I nok forstå. Jeg regner med at dulme de forventede hævede, røde øjne med en gedigen gang shopping. Det hjælper som regell lidt...
Men der er skam positive sider ved denne her afslutning på et arbejds-kapitel. Jeg får forhåbentligt tid til at gå amok i mit store, fyldte stofskab og dermed få fyldt min blog op med alle de kreationer jeg regner med at skulle igang med i nærmeste fremtid. Der er også håb for, at jeg når at komme i haven en gang imellem, se mine børn og veninder lidt mere, og måske kan jeg få sparket lidt motion ind i programmet også. Ambitiøst ??? Nej da. Planlægning. Det må være kodeordet.
Fik jeg nævnt at min praktiske mand forærede mig en CENTRAL-STØVSUGER  i fødselsdagsgave ??? Nu tror I jeg er skuffet, men nej, det er jeg ikke, for manden kan nemlig huske at jeg flere gange har sukket over dette vidunder. Udfordringen bliver at få ham til at finde tid til at montere den. Ungerne havde tegnet fine tegninger, og min søde veninde havde sendt mig et smukt halssmykke. Og sig mig lige: Hvad var fødselsdage efterhånden uden fjæsbogen. Aldrig i hele mit liv, har jeg fået så mange søde hilsner på min fødselsdag. Tak til FB og mine venner der.
Sikke en smøre, jeg håber jeg snart vender tilbage med krearier og fantastiske kup.

1 kommentar:

  1. Tillykke med fødselsdagen forleden. Jeg håber, at din arbejdssituation vil vise sig at være starten på et nyt dejligt kapitel. :-)

    SvarSlet