10. maj 2010

Alt der glimter er.... SØLVSKO !!

Jeg elsker sølvsko ! Måske fordi jeg aldrig havde sådan nogle som barn. Måske fordi de passer til alt, eller måske fordi der bare er så mange fede modeller der kan bruges til både hverdag og fest. Alle slagser og alle priser. Til små-pigerne, forståes.

Men så fandt jeg da endelig nogle som moren også kunne bruge. HURRAH ! (De gnaver en smule endnu, men lad nu det ligge) Passer til alt ! Det var så mors dags gaven, blev jeg enig med resten af familien om, der ikke lige havde tænkt i de baner. Fint nok.

1 kommentar:

  1. Takk for koselig kommentar på bloggen min!
    Jeg har selvsagt tid til å kikke innom ALLE som legger igjen kommentar! Det er jo ikke bare høflig, men også veldig spennende! :)

    Ønsker meg sølvsko jeg også...har hatt ett par, men de ble kjøpt litt små, og ble dessverre aldri passelige...uff!

    Og så må jeg jo si at jeg syns du syr herlige saker og ting! Kos deg videre med det!

    SvarSlet