20. maj 2010

Shopping heler alle sår...

Jeg overlevede dagen. Shoppingturen dulmede fint bagefter, bortset lige fra da jeg gik direkte ind i et skilt og fik en kæmpe bule i panden lige foran domkirken. Flot. Det slog vist min hjerne så meget ud af kurs, at jeg glemte at køre mit dankort gennem parkeringsautomaten da jeg kort efter forlod centrum. Tilbage igen. Og dermed gik den tid jeg skulle have brugt i Stof og Stil. Øv. Men men. Jeg kom både i Tiger og Søstrene Grene og fik hamstret kageforme, filt, sugerør og andet godt.
Da jeg kom hjem stod der en smuk buket blomster fra min søde og betænksomme svigermekanik. Min gode veninde Pernille kom forbi med denne søde gave:

Kagefad, forme, gule stjerner, kagedrys, gul glasurfarve og marschmellows til en ny slags icing. Picture this ! Rødt kagefad med overdådige cup-cakes med gult pyntet topping i pangfarvede forme.... Jeg må igang. I morgen måske...
Og så var der jo Lis, hende med kludende igen. Idéen med at male på porcelæn, der blev til en festlig sangskjuler til min svigermor.¨

En kop fra hver af ungerne med fine bemalinger. Men kors, de er da dyre de tusser. Men det var sjovt, og jeg fik blod på tanden til at tegne og dekorere hele vores spisestel, men besindede mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar