9. juni 2010

Tæppe Rasmus, V

Så lykkedes det mig sørme at få første punkt på checklisten færdig. Og det blev godt, syns jeg. Håber sønneke er enig.
Der kom flere fine detaljer på tæppet her, selvom det jo er ganske enkelt random-kvadrat-design. Alle de langsgående syninger har fået en guld zik-zak og de tværgående er quiltet med turkis zig-zag. (Da jeg først fik smidt guldtråden ned i undertråden gik det meget bedre, jvf. forrige indlæg)

Jeg elsker jo at blande forskellige typer stoffer og kan slet ikke stå for hverken velour eller blanke satin/silke lign. stoffer (her ren polyester) Men jeg gør det jo ikke ustraffet. Især når jeg også blander med fleece og stretch denim, skal det gå galt i et vis omfang. Men alt i alt et godt resultat det til trods.

1 kommentar:

  1. Hei Sine
    Tusen takk for koselig hilsen på bloggen!
    Så dyktig du har vært og laget stort fint teppe til sønnen din.Det blir sikkert tatt godt i mot! Helt enig; det er superfint å blande ulike stoffer og materialer; jeg har bare ikke gjort det i mine tepper enda.
    Ha en glad dag på deilige Jylland!
    Hilsen kaspara

    SvarSlet