23. juni 2010

Skt Hans, var det jo...

....og min 9 års bryllupsdag. De eneste der husker det er vores forældre. Men det gør ikke så meget. Vi fejrer jo Skt Hans og her i vores lille by foregår det i kirkehaven hvor høj og lav fra hele byen er mødt op. Dele-picnic med naboerne, ungerne løber omkring og leger med vennerne, de voksne sludrer på kryds og tværs mens duften fra røgen fra spejdernes snobrødsbål sætter sig i hår og næser.
Men jeg havde jo lavet min genialitet, snupset fra Isabellas blad for mange år siden. Tynde tarteletter med tærtefyld. Jeg elsker quiche Lorraine, og at mixe sådan en sammen og stoppe i færdige mini-tærtebunde er altså genialt. Let og lækkert og lige i hånden. Og så lugter det jo lidt af cup-cakes.....
Men ikke nok, så jeg bagte en god portion muffins også og hyggede mig gevaldigt med at pynte dem. Og se lige hvad et jordbær kan gøre !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar