3. juni 2010

Motiverings-eksperiment !

Ja, det burde ikke være motivationen jeg mangler for at komme igang med mine syprojekter. Tror jeg måske har fået en mindre sy-blokering. Ikke godt. For jeg bliver jo ved med at købe stof og udtænke projekter. Så nu giver jeg lige en briefer på de næste projekter, for så bliver jeg jo nødt til at følge op indenfor overskuelig fremtid...
Først skal jeg have skåret en bunke firkanter af det her
så jeg kan sy et sengetæppe til Rasmus.
Så skal jeg igang med et lille barnevogntæppe på bestilling af dette her.
Det glæder jeg mig til, men skal lige have Rasmus' tæppe af vejen først.
Jeg skal sy bukser til Rosa af dette her
måske endda en buksedragt med smock, hvis det lykkes mig efter Lis' anvisninger.
En kjole til mig af dette vidunderlige stof, har ikke fundet et mønster endnu, men det må komme...
Derudover vil jeg så gerne sy mig en taske med flot fór af dette mønster..
Så der er nok at tage fat på kan I nok se. Og mine 3 timer i syklub hver 2 uge rækker ikke helt. Jeg finder nemlig på nye projekter væsentlig hurtigere end de bliver afviklet.
Så forhåbentlig på gensyn med en masse flotte resultater !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar