21. februar 2011

Tips & tricks #2

Jeg køber altid fine viskestykker i Netto og Rema til næsten ingen penge. De øger lige stoflageret med mindre stykker fine stoffer. Et viskestykke passer lige til bagsiden af en pude og så er der lidt scrap til overs til lappeprojekter.
Jeg har endnu ikke købt dugene, men det er som regel også en god måde at få særlige metervarer ind på.
og i anledning AF FORÅRETS FORHÅBENTLIG SNARLIGE KOMMEN har jeg stor lyst til at sy noget lyserødt og pastella snart. Men så var det lige at min svigerinde (min mands søster) lige giftede sig ganske hemmeligt. Og jeg lovede hende vist engang at jeg ville sy et sengetæppe når de skulle giftes. Synes dog dette var lidt short notice.... Så det pænt store projekt må hellere fremskyndes. See ya !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar