23. februar 2011

Shopping shopping shopping

nej, så galt var det faktisk ikke. Men ville lige vise et par småting jeg forærede mig selv for nylig.
Jeg elsker lakrids og dåser. Og se hvad jeg måtte købe hos Fleggård i Tyskland. Og de smager også godt.
Disse æsker fra Bilka kunne jeg ikke gå forbi. Jeg har haft servietter i samme design længe, og venter nu bare på der kommer noget i tekstil. Mon ikke de kunne live lidt op på badeværelset. Det er jo rart med en lukket æske med "dameting" lige ved hånden :o)
Og når disse 3 springer ud, bliver pladsen under vinduet min yndlings. Har lige haft 4 stk stående med dobbeltblomst og dobbeltduft. De var så skønne at man bare blev glad, men de er afblomstret nu og jeg nåede ikke at forevige dem. Men hvordan gemmer man en duft ??? (og jeg mener dermed ikke stegeos og klam kælder, som af en eller anden grund er nem nok at konservere) 

1 kommentar:

  1. Kan godt forstå at du ikke kunne stå for de lakridsdåser, deter også bare supergod lakrids.
    De andre dåser er også rigtig fine.
    Søde hyasinter som spreder skøn duft inden så længe :-)

    SvarSlet