14. februar 2011

Den lille sorte....

Og disse hjerter er så det tætteste jeg kommer på Valentinesdag idag. Ikke lige noget vi bruger her i huset.
Nå. Men denne lille sag til Rosa har jeg længe haft i tankerne. Mens man så arbejder, ryger der ofte en lille detalje eller 2 ekstra på. Det sorte fløjl var en rest. Jeg ville aldrig have købt sort til min datter. Jeg er opdraget med, at små piger ikke skal gå i sort. Det er en voksenfarve. Smadder forurettet var jeg selvfølgelig dengang, men alligevel overfører jeg princippet på mine egne børn. Især Rosa. Men denne her er en undtagelse. Og til sidst var jeg faktisk helt i tvivl om den sorte blonde i kanten i virkeligheden signalerede noget helt forkert på en 3-årig. Bortset fra det, synes jeg det er nogle fine detaljer; lommer og hjerte-appli og især de små røde hjerteknapper.
Måske giver jeg et billede med barn i senere.

8 kommentarer:

  1. jeg synes det er ok med sort til børn bare ikke til babyer ..... det er en meget fin nederdel du der har lavet og jeg synes det er en fin detalje med den sorte blonde :)

    SvarSlet
  2. Sød og fin kjole med skøne detaljer. Det har jeg aldrig tænkt på før, det med sort/ikke sort til børn...
    Jeg tror det der afgør om det er OK, er detaljen og sammensætningen.

    SvarSlet
  3. Sød, sød nederdel, med mange fine detaljer og derfor også fin til en 3- årig.
    En helt sort nederdel med blondekant- næhh, ikke efter min mening.

    SvarSlet
  4. Jeg synes, at den er SÅ fin! Ikke spor for meget, spor for sort eller spor for noget! Lige i øjet - du har en heldig datter, der har en dygtig mor!

    SvarSlet
  5. Super flot nederdel, jeg udan at blinke sagtens ville putte min Trine på 1½ i. Hun har enkelte dele i sort nu. Fx sort bluse til cowboybukser...

    SvarSlet
  6. Tak for det allesammen, vi prøver at hælde hende i den idag :)

    SvarSlet
  7. Årh, dern er bedårende og både blonde og sort går fint til en lille pige. Den er så sød med hjertedetaljerne. Rigtig flot arbejde :-)

    SvarSlet
  8. Den er godt nok fin. Hjertedetaljer og så at kombinere råt fløjt med blonder - det er fedt.

    SvarSlet