5. januar 2011

Godt nytår og gode puder

Så er jeg her igen... Første indlæg i det nye år. Med alle juleprojekterne overstået, kunne jeg igen tage fat på min liste over projekter jeg skal prøve at sy. Men men. Igen blev jeg overhalet indenom. Jeg har længe ønsket mig et fatboy lign. møbel i stuen, ikke at der på nogen måde er plads til sådan en flyder, men med 5 i familien synes jeg tit vi mangler "slængeplads". Men når nu økonomien ikke er til luksusmøbler og manden ikke er spor interesseret i sækkestol overhovedet må jeg jo tænke alternativt.
2 gamle gulvpuder der aldrig blev brugt, har nu fået ny anvendelse. Et drengebetræk og et pigebetræk blev syet.
Bagsiden af puderne blev genanvendt og se nu her - sat sammen med en stykke stof med velcro. Så nu kan puderne ikke smutte fra hinanden når man vil ligge og de kan skilles ad hvis man vil dele eller mangler siddepladser.
Og se, smart kan de lige klappes sammen og smuttes ind under sofabordet. DET kunne jeg helt sikkert ikke med en Fatboy. Jeg synes jeg har været mega-smart med den her løsning, men lad os nu se hvad ungerne siger til den.
Og så var der det der med at blive overhalet indenom..... Pludselig mente jeg at der er ikke mindre end 4 stykker klædedragt der skal syes til mig selv. Det glæder jeg mig meget til at gå i gang med. Har en masse detaljer i hovedet der skal afprøves.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar