24. oktober 2010

Til Anna

Her i efterårsferien har vi været et smut i storbyen for at besøge min søster og hendes kæreste. Jeg havde lavet en del gaver, dels indflytter, dels fødselsdagsgaver, men har ikke turdet vise dem her på bloggen, da hun jo forvilder sig herind en gang imellem ;o)
Men her kommer det. Det var næsten ren jul.
Jeg har lavet et par puder, for ligesom at sikre mig lidt farver i den nye lejlighed. Jeg er lidt vild med at lave de her store bogstaver med indlagte nedtonede ord. De blev glade for dem.
Så var der også et tørklæde til søster i yndlingsstoffer med pon-poner. Det faldt vist også i god jord. En mini kimmiedoll og et par løbesokker var også iblandt og ikke mindst dette smukke maleri fra Jonas.
Og jeg har bestemt ikke ligget stille, men der er flere gaver der står i kø for at blive afleveret og jeg tør ikke vise dem før. More to come..

1 kommentar:

  1. Sikke lækre puder, hvordan laver du de nedtonede ord?
    Mvh Maria

    SvarSlet