24. oktober 2010

opfølgning...

jeg er bagud... har en masse at vise frem og så lidt på hjerte, så der kommer måske lidt blog-spam nu her...
Men i hvert fald må jeg have været temmelig moody da jeg skrev forrige juleindlæg. Jeg læste med hos Rakel og tænkte pludselig, hov, det kan da ikke passe at hun ikke havde lavet noget inspirerende. Så vel hjemme fra min efterårsferie i Kbh hos min lillesøster, satte jeg mig med BLadet igen. Jo jo, der var faktisk en masse at komme efter. Og ikke mindst julekalender indlægget der er ganske Wunderbart! Men tænk at 3 alternative adventskranse kan fylde så meget i mit hoved at hele bladet bare var dååååååmt.
Men jeg trækker ikke det hele i mig, for sidste år blev jeg flere gange slemt skuffet over julenr. ved flere forskellige, og jul for mig er stadig som beskrevet.
Der kommer snart indlæg om min geniale, synes jeg selv, klart, pakkekalender til drenge over 5 år !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar