2. oktober 2010

Gæt hvad...

...jeg har været i Århus med de mindste og handle ind til ?
Tip til påsyning af palliet-bånd modtages gerne. (det er ikke i hånden, vel ?? vel, vel vel ??)
De næste par onsdag aftener skal jeg arbejde på dette projekt. Ugen bliver såmend nok også heftig nok, ovenpå en uge, hvor næsten alt var aflyst pga. 3 børn med feber og hoste. De er i bedring, så mandag tager vi fat med alle fritidsinteresserne igen. Tirsdag starter jeg op som instruktør på forældre-barn gymnastik-holdet. Jeg glæder mig, og har fået en masse brugbar inspiration via kursus. Samme dag er jeg dog også spejderleder for en flok mikroer og så er der lige Zumba også. Så tirsdag er intensiv ude-dag.
Men først er der en blank søndag, og der er masser af projekter der ligger klar i kulissen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar