11. december 2011

Prinsessens juleønske

Rosa ønsker sig ikke så meget. Det skal bare være lyserødt og hedde noget med Hello Kitty. Så mor har fundet på en del praktiske ønsker. De er fordelt ud og så står jeg tilbage med ikke ret mange idéer til gaver vi selv kan give. Ikke fordi hun behøver så meget, 4 år, tæller ikke efter, har en masse, får fra de andre, osv.. Men jeg ville alligevel gerne at der var en ønskegave fra mor og far. Jeg har lidt hjemmesyede beklædningsdele og sådan, men ikke meget legetøj i forhold til drengene...De har masser af ønsker og jeg har idéer på lager til især Jonas. Jeg må huske at få det skrevet ned. Nå, men fra farmor og farmor kommer denne her

hvilken er noget er det eneste hun sådan rigtigt har ønsket selv. Idag proklamerede damen så at hun egentlig gerne ville have en Rapunzel-prinsesse-kjole (til sig selv, that is) og den skulle selvfølgelig være lilla. Hm hm....Jeg er ikke så hooked på dem jeg umiddelbart kunne google, og nu lyder udfordringen så: Kan man nå at sy en Rapunzel-kjole inden jul, med alle de andre julegave-projekter der også venter.
Der blev svanset rundt i denne her idag, og den tog pænt lang tid at sy. Måske jeg skal nedjustere detaljegraden lidt...

2 kommentarer:

  1. Orrrk! Du kan da sagtens nå at sy sådan én :) Sådan som du har gang i symaskinen! :D
    Held og lykke og god fornøjelse - det er da et spændende projekt :D

    /Ivalu - http://sukkerknalden.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg ved ikke, om den stadig kan fås, men jeg har lige givet Laura en Hello Kitty morgenkåbe fra Fakta, den er bare rigtig lækker blød og lyserød og kostede 129 kr.. - måske det også var noget for din "prinsesse" - hvis hun da ikke allerede har :-)

    SvarSlet