20. december 2011

Hvilken topstjerne

..skal jeg vælge. Juletræet er pyntet og står så fint, men uden stjerne i toppen. Jeg kan ikke bestemme mig.
Jeg fik jo lavet et par topstjerner i lørdags. Jeg er ret vild med den klassiske flettede stjerne. Den er jo et stærkt julesymbol, og jeg er ret glad for symboler i deres billedlige udtryk.
Jeg har noget glimmerspray liggende som jeg overvejer om den skal have en lille tur med. Men så igen, den er jo så fin og enkel. Måske man kunne spraymale den med hvid højglans maling, ligesom den røde.
Den er bare lavet af almindeligt plotterpapir; 5x140cm strimler tegnet op i autocad og plottet på arbejde. Den måler 20x20 cm.

2 kommentarer:

  1. De er fine alle tre, men jeg vil vælge den i midten :-)

    SvarSlet
  2. Eiii hvor er de flotte alle tre.. jeg ville vælge den sidste.. :0)
    KH iben

    SvarSlet