21. juli 2011

Totally pastel-pink-cupcake-mode !

Det var vist hvad jeg gik i da jeg i mandags shoppede hos søstrene til jeg blev smidt ud. (De lukkede gu'dø'me allerede kl 17.30, og så midt i sommerferieperioden, hvor strøget vrimler med turister ! Hrmpf....) Jeg nåede ikke engang op på første sal. Men det var det nok ikke blevet billigere af. 

Men jeg takker Karen og hendes trend-spotter-indkøber-kollegaer for at sælge alle de ting jeg gerne vil ha'.
Der er fødselsdag under opsejling derhjemme. Man kunne fristes til at tro ud fra mine indkøb at det var lille-pigen, men nej, Jonas fylder 7 i næste uge. Fest på lørdag, fest på dagen og smølfefest for kammeraterne når skoleåret starter igen. (Det vender jeg nok frygtlig tilbage med)

Utroligt at jeg ikke også gik amok i dette testel....

1 kommentar:

  1. Du gik da meget amok - men det stel der ville jeg nok ha med mig hjem hvis jeg nærmede mig denne lækre biks:0)

    SvarSlet