27. april 2011

Rosas røde bukser.

Her er de så. De der røde bukser jeg mente ville være helt fantastiske til den blå top (model 2).
Når jeg syr tøj, falder jeg altid for noget fantastisk stof som egentlig ikke behøver flere detaljer i pynteafdelingen. Jeg sidder altid og vurderer med knapper, bånd, strygemærker, applikationer osv. om det ikke ville være lige den detalje der gør forskellen. Men som oftest ender jeg som her med at gå med det enkle og lade stoffet tale for sig selv. Men der var lige det med lommerne, der jo egentlig også er en detalje. De er bare blevet SÅ fine, at jeg næsten havde lyst til at lave baglommer også. Det må blive på et andet par.
Jeg har planer om at bestille noget stof i USA meget snart og lade min kurer tage det med hjem. Hos Hawthorne Thread er det svært at begrænse sig, og jeg kan se rigtig mange af de designs som bukser eller dele heraf... Men min datter kan snart ikke have flere bukser. Er der ikke snart nogen der bestiller nogle ?? Eller måske skulle jeg få mig en Amio-butik.

1 kommentar:

  1. meget søde bukser du der har fået lavet :)

    Hawthorne Thread .. drømme sted de har bare så mange fede stoffer :)

    ja få dig en amio-butik så er der flere der kan se det du syr :)

    SvarSlet