4. april 2011

Mens vi venter...

....på rigtig varme, på resultatet af afstemningen og ikke mindst min DIY, som I ikke skal vente helt så længe på vil jeg lige fortælle at denne såkaldte madpakkepose når frem til Malene idag. Det er bare en frugtpose lidt oversized, så der lige kan ligge lidt mere mad i den.
Imens vil jeg se at få syet gardiner og sengetæppe til Linda, bestille sommerferie og få tilrettet min hjemmeside, så den fremstår lidt mere overskuelig. Der er nok at tage sig til på en mandag. Og snart, om en lille måned, bliver det jo blodigt alvor. Så må jeg nok reducere lidt i de kreative opgaver. Desværre.... men den tid den sorg, eller glæde. Jeg har jo fået et rigtigt job.
Og i øvrigt, rigtig mange tak til alle jer der var forbi igår og stemme på vores lille dogme-film. Vi håber vi vinder.
Ha en dejlig dag derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar