14. april 2011

Jeans til shorts

De der drenge, de har det med at være ret hårde ved deres knæ, eller dvs. bukserne knæ. "Ud med dem" var jeg begyndt at tænke om de hullede bukser, da jeg var træt at at klippe af til shorts, der alligevel aldrig blev brugt fordi det alligevel ikke så helt ordentligt ud....
Nu har jeg så prøvet igen. Mest fordi det var yndlingsbukser der bare sidder godt på knægten.
Af det afklippede foldede jeg en kant der efter påsyning fik lidt ekstra stikninger for at matche resten. Synes det blev helt ok, men venter stadig på dommen fra drengen.
Jeg ville have genbrugt sidesømmen, men det afklippede var ikke langt nok til at nå rundt om buksebenet. Det kunne ellers have sejt.. Det må vente til han får længere ben :) -og jeg synes ellers det går stærkt nok, når en 8 årig bruger str. 12 år...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar