11. april 2011

Hvis billeder havde smag og duft....

..... ville jeres tænder løbe i vand. Disse muffins ser måske ikke ud af meget, men det er de. Havde en del bananer der kaldte på snarlig anvendelse, jeg googlede bananmuffins og fandt denne ultimative bananmuffins-opskrift. Intet mindre. Kig forbi Sarahs blog og prøv dog denne opskrift. Yum ! Jeg kan afslører at en af de hemmelige ingredienser der gør hele forskellen er brun farin.
Jeg har brugt rapsolie i stedet for smør, det gør jeg altid, da det bare er SÅ meget nemmere og ikke, ja jeg har ikke oplevet det endnu, forringer resultatet.
Kalorier ??? Jaøhm.... schyhhh..... Hvis vi ikke snakker om dem, så er de der nok ikke..... :o)

2 kommentarer:

  1. Uhmmmm... jeg har også en opskrift på min blog (måske har du set den) men det er muffins med chokoladestykker - og brun farin!! Gør dig selv en tjeneste og prøv dem!! ;)

    SvarSlet