7. januar 2012

Så snurrer maskinen igen

Nå, men altså... Godt nytår da. Det gør vi ikke et stort nummer ud af.
I juleferien fik jeg syet et par bukser til Jonas. Det er vist allersidste udkald for at sy bukser til ham. 7 år, så går der meget kort tid før end det ikke er ret coolt at gå i mors hjemmesyede.
Grå stjernemønstret babyfløjl fra Stof2000. Baglommer og sidelommer med sorte filtstjernet (de klarede faktisk en tørretumbling uden problemer)
Og ellers det sædvanlige mønster. Ville gerne have et billede af knægten i dem, men det må I have til gode.

1 kommentar:

  1. De ser smarte ud - hvad er det for et mønster, du bruger?
    Jeg er nemlig på jagt efter et buksemønster til Laura på 5 år, hun er bare såden en tynd pige, så jeg ved, jeg skal kombinere en str. 110 og 116, og de bukser hun skal have, skal være med elastik i talje og benene, som dem, du har lavet.
    Jeg vil ikke have turde satse på at bruge filt til de store stjerner, så det er dejligt at vide, at det godt kan lade sig gøre.
    Det er rigtig, at der kommer en periode, hvor børnene vil have købe tøj, men min erfaring er, at så kommer der for mange en periode, hvor det igen godt må være lidt anderledes og de så gerne vil have syet tøjet.

    SvarSlet