8. januar 2012

Pyjamas

Jeg opdagede pludselig at 3 af Rosas pyjamasser som ganske vist stumpede lidt i ben og ærmer, var str. 92. Så er det måske ikke så mærkeligt... Det berettiger vist et nyt dress.
Stjernestoffet her har jeg fundet i en kasse i Stof og Stil i Tilst hvor der altid er et stort bord fyldt med spændende jersey- og isoliprints; tilsyneladende fejlprints, for det er ikke stof der findes i ruller i butikken. Nogen der kender den rette sammenhæng ??
Nå men altså, nattøj.

Et tilpasset natkjolemønster fra SYmagasinet og mit sædvanlige buksemønster. Jeg havde lige buksemønsteret liggende i en str 104 som jeg forlængede. Lidt for meget kunne jeg se....
Da den meget trætte unge dame skulle i seng, irriterede bukserne hende helt op i det røde felt. De gled op når hun lagde sig ned. Ja. jeg turde jo ikke lave dem for stramme heller, for så er der jo ballade når de ikke falder ned igen. Det er ikke nemt. Nå men mon ikke en rask tørretumbling kan rette det hele lidt til...

1 kommentar: