31. oktober 2011

Halloween som jeg ikke kan li det.

Jeg bryder mig egentlig ikke ret meget om Halloween. Amerikanerne må gerne have det i fred. Ok, de her græskarlygter er jo hyggelige og muffins med edderkopper på er også ok, men ellers synes jeg det er nok ungerne skal rundt og rasle til fastelavn. For der er jo også det her kostume-ræs. Jeg bukker normalt ikke under for gruppepres. Men da vi blev inviteret til Halloween-fest på skolen med 3 dages varsel kunne jeg ikke nå at lave kostumer til drengene selv. Der gik BR i den. Jeg ELSKER at lave fastelavnskostumer og ungerne synes faktisk også det er fedt. Især når de vinder (det er så sket 1 enkelt gang....) men her måtte jeg bøje mig og lade faren indkøbe de skrækkeligste dragter i de argeste materialer. Jeg er nok bare mere til skægge og flotte dragter til fastelavn, for det løber mig koldt ned af ryggen når jeg ser dette her. (og nej, gyserfilm og den slags er heller ikke lige mig)
Men drengene syntes det var fedt. (Rosas dragt var for lille, altså 104 eller 116.... bum bum....stor forskel)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar