3. december 2010

Yndlings-julepynt

 Det her miniature-kage-tog er en af mine yndlings pynterier. Ungerne elsker at køre rundt med det og flytte rundt på vognene. Og så er det erhvervet i Netto en gang for snart mange år siden til ikke mange kroner.
 Disse her julemænd hører også til favoritterne. Husker ikke hvor de er købt, men et godt bud er hos søstrene. Igen noget af mit første selv-erhvervede julepynt. (og hvad den lille krølle-bølle laver midt i udstillingen ved jeg ikke, men nogle gange har ting stået på en plads så længe at man slet ikke ser de er der mere)
 Og her er et af de nye påfund. For et par år  siden, købte jeg 6 sølvkugler til vinduet. De er ynglet lidt siden og har nu fået en permanent stang at hænge på. (altså stangen hænger oppe hele året, og er ultra diskret)
Og her er så to af mine egne julepuder. Den allerførste jeg lavede, og den sidstankomne med billede af nisse-ungerne. Jeg er meget glad for julepuder. Jeg synes det er en god måde at julepynten har en funktion på. Og det kan jo varieres og kombineres i det uendelige.
Det var lige et par skud fra Sine's julestue.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar