1. december 2010

Rosas pakkekalender

En sen aftentime blev disse effekter forvandlet til Rosas pakkekalender.
Som tidligere nævnt, laver jeg lego kalendere til drengene, men jeg har ikke rigtig fundet pige-pendanten. Jeg kan jo godt li der er lidt sammenhæng i pakkerne, så jeg har købt en kagesæt, opsats med 12 kager og et kaffestel i IKEA. Der bliver så supleret med et par andre sager, der alligevel ventede på at blive givet væk. Så den er ikke helt gennemført. (jeg tror til gengæld at Rosa 3 år er helt OK med det)
Jeg har altid drømt om at have en lang stribe pakker hængende og pynte, i flot papir med fine bånd. Men jeg kom til at indføre en tradition med sokkerne i stedet for, og denne lader sig ikke sådan bryde.
Så indpakningen er bare rester, uden bånd og et minimum af tape, så damen hurtigt kan flå papiret af. Ikke spor lækkert at se på, heller ikke i kurven, som de ligger her.
Men når de bliver taget op af denne her, skal der nok blive glæde.
Og her til morgen blev der faktisk drukket mælk af den lille bitte lyserøde dukkekop.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar